Spalletti: Ja sam glavni krivac što Džeko sjedi na klupi



Fudbaleri Rome sutra će dočekati Chijevo u okviru 37. kola Serije A.

Trener Rome, Luciano Spalletti, i dalje smatra da njegova ekipa može napraviti pravo čudo i na kraju završiti na drugom mjestu ispred Napolija.


Italijanski strateg tvrdi da još nije odabrao početni sastav, te je upitno da li će ovaj meč početi bh. kapiten Edin Džeko.
"Džeko nije igrao mnogo otkad sam ja u Romi i to je moja krivica. Pronašao sam odgovarajuću formulu koja odgovara ekipi, ali moram priznati da je Džeko sjajan igrač. Ipak, trenutno mi je bitnija ekipa i dok pobjeđujemo ja sam sretan", priznao je Spalletti, te nastavio:
"S Džekom možemo imati dosta prednosti u napadu. On ove sezone daje svoj maksimum u svim utakmicama, ali ipak presudno je ono što vidim na treningu".
Također, trener Vučice osvrnuo se i na moguće transfere Miralema Pjanića i Radje Nainggolana o kojima se mnogo priča u posljednje vrijeme.
"Moj posao nije da se brinem o transferima, jer imamo ljude zadužene za to. Sabatini mi je rekao da će Pjanić i Nainggolan ostati u ekipi, ali to ćemo znati tek na kraju sezone", kazao je Spalletti.
Utakmica između Rome i Chieva igra se na sutra na "Olimpicu" s početkom u 12:30 sati.

Nema komentara

Pokreće Blogger.